Dane kontaktowe

Krystyna Słonina
ul. Gdańska 23
82-120 Krynica Morska
tel. 55 2476109
kom. 0 503 023 558
willa@willaroza.com.pl

Regulamin

Willa Roza Wynajem Pokoi

Właściciele willi będą Państwu bardzo wdzięczne za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

  1. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości nie mniejszej niż 30% wartości rezerwacji na konto bankowe.

  2. Płatności należy dokonać w ciągu 7 dni roboczych, brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji. Zadatek nie podlega zwrotowi . Rezerwację można przesunąć na inny dogodny termin (w miarę dostępności miejsc noclegowych)

  3. Z chwilą rozpoczęcia pobytu każdy Gość jest proszony o określenie i uzgodnienie czasu swego pobytu. Opłatę za cały okres deklarowanego pobytu, należy uregulować jednorazowo w dniu przyjazdu; wpłacony zadatek zostaje zaliczony do ceny usługi.

  4. Obiekt uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości oraz dostępności pokoi. Obiekt nie może uwzględnić życzenia przedłużenia najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc.

  5. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.

  6. Wpłata zadatku i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie oraz regulaminie obiektu przez osobę dokonującą rezerwacji. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Willi Roza.

  7. Podstawą do zameldowania Gościa w pokoju Willi Roza jest okazanie przez niego dowodu lub paszportu.

  8. Pokój w willi wynajmowany jest na doby. Doba noclegowa rozpoczyna się o godziny 14:00 i trwa do godziny 10:00.

  9. W Obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00 rano.

  10. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju  od godz. 7.00 do godz. 22.00.

  11. Willa nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wniesione przez Gościa na teren obiektu.

  12. Na życzenie Gościa świadczymy nieodpłatnie następujące usługi: - udzielamy informacji związanych z pobytem w Willi i podróżą. - sprzęty plażowe : parawany, leżaki, koce itp. - parking

  13. Willa nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gości.

  14. Zabronione jest wnoszenie do pokoi rowerów wózeczków dziecięcych oraz kuchenek elektrycznych.

  15. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju zniszczenia lub uszkodzenia pokoju oraz przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Willi powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju Goście zostaną obciążeni kosztami naprawy.

  16. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć drzwi i okna, wyłączyć telewizor i radio, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi.

  17. W przypadku zagubienia klucza Gość ponosi odpowiedzialność materialną w kwocie 50 złotych.

  18. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia jak również zabronione jest palenie tytoniu i używanie ognia otwartego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.

  19. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Willi Roza nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości, kierownictwo oraz pracownicy mogą odmówić bowiem dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę. Zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite.

  20. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin obiektu wyrządzając szkodę w mieniu Obiektu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.

  21. Przedmioty pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju na jego życzenie i w sposób z nim ustalony będą odsyłane na wskazany adres, w przypadku braku takiego zgłoszenia rzeczy pozostają zniszczone.

  22. Korzystanie z placu zabaw wyłącznie pod opieką dorosłych.

Zawarcie umowy stanowi akceptację regulaminu.

Objaśnienia

Kwatery prywatne, pokoje gościnne i obiekty tego typu sezonowe prowadzone są w oparciu o działalność gospodarczą (sezonową lub stałą)
Wg definicji GUS - Pokój gościnny (kwatera prywatna)Rented room
Umeblowane pokoje w mieszkaniach osób fizycznych, wynajmowane do celów noclegowych turystyki, za opłatą określoną z góry, za pośrednictwem biur zakwaterowań lub bezpośrednio turystom. 55.20.Z OBIEKTY NOCLEGOWE TURYSTYCZNE I MIEJSCA KRÓTKOTRWAŁEGO ZAKWATEROWANIA - Podklasa ta obejmuje zapewnienie zakwaterowania w cyklu dziennym lub tygodniowym w specjalnie wydzielonych umeblowanych pokojach lub pomieszczeniach umożliwiających mieszkanie, przygotowywanie posiłków oraz spanie lub z warunkami do gotowania lub wyposażonymi kuchniami. Mogą to być pokoje, apartamenty lub mieszkania w budynkach wielopiętrowych lub zespołach budynków, domki letniskowe lub domki kempingowe. Mogą być zapewnione minimalne usługi towarzyszące zakwaterowaniu.

Zadatek Zgodnie z art. 394 kodeksu cywilnego:
jeśli umowa zostaje rozwiązana za zgodą obu stron, to oczywiście zwracają one sobie wzajemne świadczenia, czyli zadatek wraca do konsumenta.
jeśli umowa została wykonana prawidłowo, zadatek zostaje zaliczony w poczet ceny usługi;
jeśli umowa nie została wykonana, bo konsument z niej zrezygnował, zadatek przepada na rzecz usługodawcy;
jeśli umowa nie została zrealizowana z przyczyn leżących po stronie wykonawcy usługi, konsument może od umowy odstąpić i żądać zwrotu zadatku.

Dziękujemy !